Este proceso de selección ya ha finalizado.

DIGITAL MARKETING

PHILIP MORRIS SPAIN

Madrid (Madrid)

T/2019/31725


¿Qué ofrece la empresa?
  • 1 plaza de prácticas en PHILIP MORRIS SPAIN de 6 meses
  • Bolsa de ayuda de 944,00€ brutos mensuales
  • 8h. diarias
  • Centro de prácticas en España: C/ José Lázaro Galdiano, 6 Madrid (Madrid)
  • La beca incluye matrícula en Máster en Decision Making and Innovation 2.0 (Universidad de Alcalá)
¿Qué perfil busca la empresa?
  • Titulado universitario de grado o Titulado universitario pre-Bolonia: Máster en Marketing y Gestión Digital, Máster en Marketing Digital
  • Competencias en Idiomas: nivel C1 de Inglés.
  • Competencias: Habilidad para trabajar en un contexto Internacional, Capacidad de aplicar los conocimientos a la práctica, Orientación al logro, Preocupación por la calidad, Liderazgo, Trabajo en equipo, Toma de decisiones/resolución de problemas, Capacidad para generar nuevas ideas, Adaptación al cambio, Gestión de la información, Habilidades básicas de manejo del ordenador, Conocimiento de una lengua extranjera, Conocimientos básicos de la profesión, Planificación y gestión del tiempo.
Pruebas de competencias

Como parte del proceso de selección tendrás que realizar estas pruebas:

Plan de formación propuesto

Philip Morris Spain is seeking a talented person to join the Digital Marketing area in our Trade Engagement department. To further strengthen our department based in Madrid. We are looking for a Digital Marketing Intern where you will provide support in many different initiatives.

As a Digital Marketing Intern you will:

  • Support in the management and administration of online B2B communities (email campaign management, online content and analytics).
  • Support on administrative tasks for trade engagement area.
  • Contribute to the B2B engagement strategy in building successful long-term loyalty programs and actively support their implementation: Identify, propose and implement the best local communication content and solutions for online platforms, liaising with Sales, Marketing, available Cluster Toolbox, FSF and external agencies. Ensure continuous and logical yearly activity plan, integrating cluster-driven brand initiatives with market strategic objectives.
  • Coordinate partners: Ensure liaison with external providers, namely related to web platform content and capabilities toolbox management. Guarantee relation/contract management, briefing, proposal analysis, follow-up and final approval and productions.
  • Integrate ON-OFF line: Contribute to the successful integration of our online and offline B2B, B2C activities, aligning contents and communications for each channel.
  • Set KPIs: measuring and reporting results to ensure that projects deliver the expected outcomes and propose improvements for future implementations.