Este proceso de selección ya ha finalizado.

PRÁCTICAS GESTIÓN EMPRESARIAL MADRID

Daimler Group Services Madrid S.A.U

SAN SEBASTIAN DE LOS REYES (Madrid)

T/2019/32229


¿Qué ofrece la empresa?
  • 1 plaza de prácticas en Daimler Group Services Madrid S.A.U de 12 meses
  • Bolsa de ayuda de 900,00€ brutos mensuales
  • 7h. diarias en Jornada a convenir
  • Centro de prácticas en España: ISLA GRACIOSA, 3 3ª planta SAN SEBASTIAN DE LOS REYES (Madrid)
  • La beca incluye matrícula en Máster en Decision Making and Innovation 2.0 (Universidad de Alcalá)
¿Qué perfil busca la empresa?
  • Estudiante universitario de grado a falta de 2 asignaturas o Titulado universitario de grado o Titulado universitario pre-Bolonia: Grado en Dirección y Creación de Empresas, Grado en Economía
  • Competencias en Idiomas: nivel C1 de Inglés.
  • Competencias: Habilidad para trabajar en un contexto Internacional, Compromiso ético, Trabajo en equipo, Motivación, Habilidades interpersonales.
Pruebas de competencias

Como parte del proceso de selección tendrás que realizar estas pruebas:

Plan de formación propuesto
  •  Management of the incidences originated in Accounts Payable, Accounts Receivable, Service Contracts (AP/AR/SC) areas and the different businesses: via email, telephone, e-
  • Ticketing and Front Office Platform (FOP).
  •  Resolution of clients’ and suppliers’ calls and e-mails according to our Service Level Agreement (SLA).
  • Outbound calls for unpaid debts or clarifications, contract prolongation, reactivation, termination or mileage balance.
  • Outbound calls to obtain information or sell products or services.
  • All administrative activities within contract management such as contract creation, activation, prolongation, termination and reactivation. Analyze vehicle exceeding limits, close
  • to end mileage/duration.
  • Countable analysis of customers and suppliers accounts.
  •  Management of rejected invoices.
  •  Execution of customer dunning via SAP (CoFiCo). Solution of dunning letters/legal cases.
  •  Identify and escalate priority issues.
  • Document all query information according to standard operating procedures. Generate reports.