Què ofereix l'empresa?
-
1 plaza de prácticas
en Daimler Group Services Madrid S.A.U
de 12 meses
-
Bolsa de ayuda de 900,00€ brutos mensuales
-
7h. diarias
en Jornada a convenir
-
Centre de pràctiques
en España:
ISLA GRACIOSA, 3 3ª planta
SAN SEBASTIAN DE LOS REYES (Madrid)
-
La beca incluye matrícula en Máster en Decision Making and Innovation 2.0 (Universidad de Alcalá)
Quin perfil cerca l'empresa?
-
Estudiante universitario de grado a falta de 2 asignaturas o Titulado universitario de grado o Titulado universitario pre-Bolonia:
Grado en Dirección y Creación de Empresas, Grado en Economía
-
Competències en Idiomes:
nivel C1 de Inglés.
-
Competències:
Habilidad para trabajar en un contexto Internacional, Compromiso ético, Trabajo en equipo, Motivación, Habilidades interpersonales.
Proves de competències
Com a part del procés de selecció hauràs de fer aquestes proves:
Pla de formació proposat
- Management of the incidences originated in Accounts Payable, Accounts Receivable, Service Contracts (AP/AR/SC) areas and the different businesses: via email, telephone, e-
- Ticketing and Front Office Platform (FOP).
- Resolution of clients’ and suppliers’ calls and e-mails according to our Service Level Agreement (SLA).
- Outbound calls for unpaid debts or clarifications, contract prolongation, reactivation, termination or mileage balance.
- Outbound calls to obtain information or sell products or services.
- All administrative activities within contract management such as contract creation, activation, prolongation, termination and reactivation. Analyze vehicle exceeding limits, close
- to end mileage/duration.
- Countable analysis of customers and suppliers accounts.
- Management of rejected invoices.
- Execution of customer dunning via SAP (CoFiCo). Solution of dunning letters/legal cases.
- Identify and escalate priority issues.
- Document all query information according to standard operating procedures. Generate reports.