¿Qué ofrece la empresa?
-
1 plaza de prácticas
en Daimler Group Services Madrid S.A.U
de 12 meses
-
Bolsa de ayuda de 900,00€ brutos mensuales
-
7h. diarias
-
Centro de prácticas
en España:
ISLA GRACIOSA, 3 3ª planta
SAN SEBASTIAN DE LOS REYES (Madrid)
-
La beca incluye matrícula en Máster en Decision Making and Innovation 2.0 (Universidad de Alcalá)
¿Qué perfil busca la empresa?
-
Estudiante universitario de grado a falta de 2 asignaturas o Titulado universitario de grado o Titulado universitario pre-Bolonia:
Grado en Turismo, Grado en Economía, Grado en Administración de Empresas
-
Competencias en Idiomas:
nivel B2 de Inglés, nivel C1 de Francés.
-
Competencias:
Habilidad para trabajar en un contexto Internacional, Preocupación por la calidad, Adaptación al cambio, Comunicación oral y escrita en lengua castellana, Planificación y gestión del tiempo.
Pruebas de competencias
Como parte del proceso de selección tendrás que realizar estas pruebas:
Plan de formación propuesto
Management of the incidences originated in AP/AR/SC areas and the different businesses (via email, telephone, e-Ticketing and FOP).
- Document all query information according to standard operating procedures.
- Resolution of clients’ and suppliers’ calls and e-mails according to our SLA.
- All administrative activities within contract management such as contract creation, activation, prolongation, termination and reactivation.
- Analyze vehicle exceeding limits, close to end mileage/duration.
- Management of rejected invoices.
- Countable analysis of clients and suppliers accounts.
- Solution of dunning letters/legal cases.
- Execution of clients dunning via CoFiCo.
- Outbound calls for unpaid debts or clarifications, contract prolongation, reactivation, termination or mileage balance.
- Outbound calls to obtain information or sell products or services.
- Generate reports.
- Identify and escalate priority issues.