Este proceso de selección ya ha finalizado.

PRÀCTIQUES EN GESTIÓ DE CLIENTS DE MÉS CONSUM

ENDESA ENERGÍA, S.A.U.

Barcelona (Barcelona)

T/2019/31710


¿Qué ofrece la empresa?
  • 1 plaza de prácticas en ENDESA ENERGÍA, S.A.U. de 6 meses
  • Bolsa de ayuda de 400,00€ brutos mensuales
  • 4h. diarias en Jornada de mañana
  • Programa START
  • Centro de prácticas en España: Centre de treball a Espanya: Av. Vilanova, 12 Barcelona (Barcelona)
¿Qué perfil busca la empresa?
  • Estudiante universitario de grado o Estudiante universitario de máster: Grado en Ingeniería en Tecnología Industrial, Grado en Administración y Dirección de Empresas ADE
Pruebas de competencias

Como parte del proceso de selección tendrás que realizar estas pruebas:

Plan de formación propuesto

PLA DE FORMACIÓ PROPOSAT

Presentació del departament:

El departament s'encarrega de la gestió integral dels clients de més consum de Catalunya: 

  • Negociació contractes d'energia (gas i electricitat), així com de serveis de valor afegit.
  • Gestió personalitzada de les necessitats del client (ampliacions de potència, anàlisi de reactiva, estudi de corbes de càrrega, etc.)
  • Assessorament al client (regulació, tipologia de contracte, serveis energètics, etc.)
  • Gestió del deute dels clients.

Funcions que cal dur a terme:

Participar en activitats pròpies del departament que li permetin adquirir coneixement i experiència en aquestes activitats: 

  • Estudis de les necessitats de potència dels clients.  
  • Seguiment/control del deute de clients determinats.
  • Obertura de sol·licituds d'estudis a Distribució.
  • Reporting en el CRM Sales Forces, d'energia i PSVA.
  • Informe evolució cartera - seguiment de la contractació.  

 

QUIN PERFIL BUSCA L'EMPRESA?

  •   Estudiant universitari de grau o estudiant universitari de postgrau: grau en Administració i Direcció d'Empreses ADE, grau en Enginyeria en Tecnologia Industrial
  •  Competències en idiomes: nivell B1 d'anglès.
  •  Competències: Capacitat d'aplicar els coneixements a la pràctica, preocupació per la qualitat, iniciativa i esperit emprenedor, presa de decisions / resolució de problemes, gestió de la informació, capacitat d'aprendre.